עם למעלה מ-25 שנות ניסיון במכירות ואלפי משתתפים בהדרכות שהצליחו
להרים את העסק שלהם ולהתחיל למכור –
"צחי טויטו ליווי עסקי ואימון מכירות" מזמינים אותך להצטרף לסדנה הקרובה ולייצר מכירות לעסק שלך
(בלי לנהל שיחות מכירה ארוכות ומתישות, בלי להשתמש בשיטות מכירה מיושנות, בלי לבזבז כספים על לידים שנשרפים)
מודל ייחודי בעל 4 שלבים-
המייצר צמיחה ודאית בהכנסות העסק שלך.
קורס דיגיטלי מצולם של הסדנה
משימות בית וקבלת הארות חזרה
5 מפגשי שאלות תשובות בלייב
6 מפגשי זום אינטראקטיביים
לא התחברת?
יוחזר לך כל הסכום, בלי שום תנאי ובלי אותיות קטנות:
אתגר המכירות של בעלי עסקים –
בעולם החדש
לרובנו כבר ברור שהסבלנות האנושית, הולכת ומתקצרת.
מקריאה של כתבות ארוכות, עברנו לסרטוני יוטיוב של מספר דקות, ומשם לסרטוני אינסטגרם וטיקטוק של מספר שניות.
אם בעבר רובנו הקשבנו לרדיו, היום מקשיבים לפודקאסטים בספוטיפיי (ולפעמים שמים אותם על מהירות X1.5) שלא לדבר על כך שלחלקנו אפילו אין את הכוח לכתוב הודעות בוואטסאפ, אז אנחנו פשוט מקליטים. ואלו שמקשיבים להודעה? מקשיבים לה במהירות של X2.
במקביל לסבלנות שהתקצרה,
עברנו לעולם של "פתרונות מיידיים"
דברים שבעבר היה "בלתי נתפס" למכור אונליין, היום נמכרים ללא נציג.
כמו לדוגמה רכבים חשמליים בשווי של מאות אלפי שקלים, שמוזמנים און ליין ללא נציג.
ובעידן הזה, אין לאנשים את הסבלנות להקשיב לאיש מכירות.
במיוחד לא לכזה שלמד את המתודולוגיה שבה צריך קודם:
ורק לאחר כל התהליך המייגע מבחינת הלקוח, להציג את המחיר ולענות על השאלות של הלקוח…
האתגרים האלה לא פוסחים על אנשי המכירות שמבינים – שהזמן שלהם, באמת שווה כסף. הלקוחות בצד השני של הטלפון לא מעוניינים לענות, במידה וכבר ענו – חוסר הסבלנו ניכר והשיחה פעמים רבות מסתיימת ללא מכירה.
לאנשים אין את הזמן להסביר למה לא רכשו שירות או מוצר, הם רוצים שאיש המכירות העומד מולם יספק להם פתרון מיידי בלי הרבה בלבולים מיותרים.
ישנם אנשי מכירות שיודעים לעשות בדיוק את זה, לידם – יש לא מעט אנשים מכירות שנופלים כל פעם לאותן טעויות שמונעות מהם לבצע מכירות.
(מבין רבות עליהן נדבר בסדנה)
נותנים לגיטימציה ללקוח
מצב בו איש המכירות מספר ללקוח כי הוא "מסכים" מדוע הוא לא מעוניין לרכוש את השירות או המוצר שהוצע לו. לדוגמה, במידה ואנחנו מוכרים קורס ללימוד אנגלית בעלות של 3,000 שקלים. הלקוח בצד השני של הקו אומר לנו "אני לא מעוניין, זה יקר לי".
במקרים רבים איש המכירות יגיד "אני מסכים שהקורס קצת יקר אבל…
ברגע שהסכמנו עם הלקוח שהקורס אכן יקר, יהיה קשה לבצע מכירה.
ישנם מקרים המשקפים לו את ההפך – בהם אנשי המכירות מתנגדים לטיעוני הלקוח. לדוגמה, אותה סיטואציה בה הלקוח אומר שאינו ירכוש בגלל המחיר.
כאשר איש המכירות מתנגד לו ואומר "המחיר כלל לא יקר, תראה איזה ערך אתה מקבל/תראה את מחירי השוק…״
נוצר אנטגוניזם, וברוב המקרים גם כאן לא תיחתם עסקה.
איך עושים את זה בצורה נכונה? – בהמשך הדף, בשלב המענה להתנגדויות וכמובן בהרחבה בסדנה
נצמדים לתסריטי מכירה
כפי שכבר למדנו במהלך החיים, אין אדם אחד שדומה לאחר. אין אדם אחד שרצונותיו זהים לרצונות חברו, ואין שום שכפול או העתק של אחד מאיתנו שמסתובב בינינו ומתאים לנו כמו כפפה ליד.
לכן, גם הרצון למכור לכולם באותה הדרך, בזמנים בהם אנחנו נמצאים היום – הוא תלוש. לא מעט אנשי מכירות עדיין דבקים בתסריטי מכירה כשהם פונים ללקוחות פוטנציאלים.
מדובר בחוברת של ממש המכילה תרחישים ושאלות, וכמובן הדרכים להתמודד איתן.
אז אם יש תסריט מוכן מראש – מה הבעיה?
בגלל שכל אדם שונה, יש לו רצונות אחרים חששות אחרים ובעיות אחרות, כך שיש סיכוי סביר שהתשובה לבעיה הפרטית שלו – לא נמצאת בתסריטי המכירה. יחד עם זאת, רוב האנשים מגיבים בחוסר סבלנות כשהם מרגישים שמי שמדבר בצד השני "מנסה למכור להם", מצב בו הם מרגישים שאיש המכירות מקריא מדף ויוצר מעין פס ייצור בו הם "רק עוד חלק".
איך עושים את זה בצורה נכונה? – משתמשים בתסריט השיחה ככלי עזר ולא ככלי המרכזי במכירה; מנהלים שיחה אותנטית עם הלקוח בה אנו מקשיבים ללקוח שלנו, מבינים את הצורך האמיתי שלו ומציגים לו את השירות הנכון ביותר, שיענה על הכאב אשר בגינו הוא הגיע אלינו.
לא מזהים את "השפה" של הלקוח
ברוב המקרים כשאנחנו מדברים על "שפה" אנחנו מתכוונים לאותן מילים בהן הלקוח משתמש כדי להסביר מה לא עובד עבורו. ישנם אנשים שישתמשו במילה "מרגיש" – "זה לא מרגיש לי נכון לקנות רכב כזה קטן עבור המשפחה שלי".
אנשים אחרים ישתמשו במילה "נשמע" – "זה לא נשמע כמו שואב אבק שיעזור עם שערות הכלב…"
אחרים יגידו שזה לא "נראה" – "אני לא רואה את עצמי קונה במצבי הכלכלי מייבש כביסה…"
השפה בה האדם רואה את חייו, בין היא ויזואלית, מילולית או חושית היא קריטית על מנת להבין טוב יותר כיצד להציג ללקוח את השירות שלנו, כך שללקוח יהיה קל יותר להבין אותנו וכך ישלים את המכירה.
ברגע שאנחנו מתעלמים מהשפה, אנחנו מפספסים את הלקוח.
ולהתחיל למכור מיד!
3 סוגי שפות המכירה
יש 3 סוגים של שפות:
תחושה
("זה מרגיש לי כמו הוצאה 'כבדה' מדי")
שמיעה
("זה נשמע מסובך מדי")
ראייה
("זה לא נראה לי מספיק מקצועי")
כל לקוח מגיע עם גישה משלו, התפקיד שלנו הוא להתחבר לאותה השפה, לדבר בה ולהוסיף מילה חשובה – "כרגע".
"אני מבין שכרגע זה נראה כמו הוצאה 'כבדה'…"
כדי להראות שבעתיד המצב יכול להשתנות, והתחושה הזו כרגע – היא רגשית, והיא תחלוף.
היום, אי אפשר לדבוק באותם תסריטי מכירה.
לא ניתן להיצמד להסכמה או לחוסר הסכמה – מדובר בזמנים אחרים.
אין "מתכון" אחד מושלם.
כשאנחנו נכנסים למטבח להכין עוגה ונצמדים לגמרי למתכון,
לא תמיד זה יוצא מושלם. מה הסיבה שזה קורה?
המתכון הוא רק המסגרת.
הדרך בה אנחנו יוצקים את המוצרים, הדרך בה אנחנו מבינים את ההיגיון מאחורי הסדר של הכנסת המרכיבים לקערה,
היא העיקרון שיקדם אותנו, אנחנו צריכים להכיר את המוצרים ולהרגיש את התהליך על מנת להצליח.
זהו בדיוק ההבדל בין עוד טבח במטבח – לבין מאסטר שף!
האם אתם רוצים להיות "עוד" איש מכירות, או מאסטרים במכירות???
כדי לדעת איך להגיע מוכנים לשיחת מכירה ולצקת את החומרים אל אותה התבנית,
את אותה המסגרת, צריך להכיר את "המסלול המהיר למכירות" – שיטה בעלת 4 שלבים חשובים.
מודל בעל ארבעה נקודות "פיט סטופ" למקסום יכולות המכירה
נקודת "פיט סטופ" ראשונה;
היכרות
בתוך השלב הזה, ישנם 3 סעיפים חשובים ביותר המהווים חלק בלתי נפרד מההצלחה של התהליך.
קודם כל אנחנו צריכים לדעת מי האדם העומד מולנו. האם הוא איש משפחה? סטודנט? בזוגיות? ועוד שאלות רבות. כשיש לנו את המידע הזה, אנחנו יודעים להתאים את שפת המכירה לסטטוס של הלקוח. מעבר לזה, ברגע שאנחנו יודעים מי הלקוח שלנו נוכל לשתף אותו בסיפורים של לקוחות כמוהו, אולי אפילו בסיפורים שקרו לנו על מנת ליצור יותר חיבור וביטחון.
הסיבה שבגינה הלקוח התעניין המוצר או השירות שלנו; אם לקוח התעניין בסדנת מכירות, חשוב להבין מדוע הוא הגיע - האם זה כי העסק שלו לא מביא לקוחות? האם לקוחות מגיעים - אבל לא קונים? האם העסק מצליח מאוד - אבל אין לו את הידע להקים סניף נוסף? אולי בכלל הוא השקיע המון כסף בקידום העסק ולא רואה תוצאות? אולי התסכול מזה שבעל העסק יודע שהוא יותר טוב מהמתחרה שלו, ובכל זאת אצל המתחרה "תחנת רכבת" - לקוחות באים והולכים ואצלו - "מדבר סהרה" אין יוצא ואין בא… רק כשאנחנו מבינים את הכאב האמיתי, את מה שבאמת גרם ללקוח להגיע נוכל להעניק את הסיוע המדויק.
לכל אחד מאיתנו, בין אם הוא איש מכירות או בעל עסק יש סיפור משלו. ברוב המקרים, כמו גם המקרה שלו הסיפור הביא אותו למקום בו הוא נמצא היום, אולי אפילו לשם העסק שהוא בחר. לדוגמה, הסדנה נקראת "המסלול המהיר למכירות", בזכות החיבה העזה שלי לספורט בכלל, כדוריד וספורט מוטורי (מכוניות ואופנועים) בפרט. בנוסף, הקמתי את העסק שלי אחרי ניסיון של שנים במכירות. מעבר לכל זה, גם לי יצא להרגיש שמה שמוכרים לי לא מתאים לי כרגע, שהוא לא בשבילי, ורציתי שאנשי המכירות יוותרו על השיחה איתי. את כל זה אני מספר לאנשים שאני יושב איתם לשיחת טלפון, לאותם אנשים שמגיעים לסדנאות. כך אני גם משתף בניסיון שלי, וגם מספר שאני מבין אותם - כי הייתי שם, ממש לא מזמן.
נקודת "פיט סטופ" שנייה;
מענה לצורך
זהו השלב בו עלינו להיות מאוד ברורים עם הלקוח, להציג לו את המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים לו, תוך חיבור מאוד ברור לחלק הקודם, בו הבנו מה הלקוח מבקש ויותר מזה, מה הוא צריך, כל זה כדי לענות לו על צרכיו הרגשיים, אותם העלה במהלך השיחה.
כאן אנחנו צריכים להראות ללקוח כי הקשבנו לו היטב במהלך השיחה ואנחנו, כמומחים בתחום, יודעים בדיוק מה הכי נכון עבורו.
כדי להציג ללקוח את הפתרון הנכון ביותר עבורו, אנחנו נעזרים בנוסחה חזקה, פשוטה, ברורה ומדויקת!
נקודת "פיט סטופ" שלישית;
מענה להתנגדויות
במקרים בהם לקוחות מעלים בפנינו התנגדות למוצר או השירות שאנחנו מציעים,
כשלב ראשון עלינו להכיל אותם ואת דעתם.
שימו לב! זה לא אומר להסכים איתם או לחילופין, להתנגד להם – אלא משתפים אותם בכך שאנחנו מבינים את תחושותיהם.
אנחנו לא מתנגדים, לא מנסים לשכנע, רק מכילים את הלקוח ואת המידע ששיתף איתנו.
לדוגמה, אם ההתנגדות של הלקוח היא מחיר, הדבר הראשון שנגיד הוא "אני מבין שהשירות הזה מרגיש לך כרגע יקר"…
לא קרה לנו בעבר, כלקוחות, שקיבלנו הצעת מחיר והיא הייתה לנו יקרה? ברור שקרה! ולכן כאן חשוב שנוכל להבין את תחושתו של הלקוח, כיוון שכנראה לא היינו ברורים בהסבר מה ייצא לו מהשירות שלנו ולכן הוא חושב שזה יקר.
בשלב השני חשוב שהלקוח יבין שאנחנו איתו "באותה סירה", ביחד, חלילה לא אחד נגד השני ולכן נמשיך עם משפט כמו "גם אני אוהב לבחון את ההשקעות שלי לפני קבלת החלטה" או כל אחד ממגוון משפטי החיבור, שיגרמו ללקוח להרגיש בנוח עם דעתו.
בסיום תמיד נסיים בשאלה שתגרום ללקוח "לחשב מסלול מחדש" ולחשוב בצורה מעט שונה – "אם היית משוכנע כי ההשקעה הזאת תשפר עבורך משמעותית את הרווחיות בעסק וגם את תזרים המזומנים, זה היה משנה את דעתך?" באמצעות שאלה זו אנחנו הופכים את המצב הנתון מכאב – לפתרון!
נקודת "פיט סטופ" רביעית;
סגיר חזק!
מדובר בשלב המגיע לאחר שהלקוח אמר "כן" או "לא" והמכירה (כמעט) הסתיימה. פעמים רבות, במצבים האלה איש המכירות יוותר על העסקה או ייקח את התשלום מהלקוח וימשיך בדרכו.
אבל, יש כאן בזבוז מאוד גדול של הזדמנות.
לקוח שכבר רכש מאיתנו, מאמין במוצר או בשירות שלנו, הוא כבר "בצד שלנו" – למה לא "לנצל" את זה?
במקרים כאלה אפשר להציע "אפ-סייל", "קרוס-סייל", או אפילו לקבל טלפונים של בני משפחה או חברים שהשירות שלנו יכול להועיל להם.
לקוח שלא קנה אצלנו יכול להיות מקור ללקוחות פוטנציאלים אחרים, במידה ותהליך המכירה היה עבורו נעים אך לא מספק. יכול להיות שהוא מכיר חברים, קולגות, בני משפחה שהשירות שלנו כן עשוי להתאים להם.
כשהלקוח סגר עסקה, הוא יודע שהוא עשה את הפעולה הנכונה עבורו.
למשל, אם אני יועץ משכנתאות שסגר ממש עכשיו ייעוץ מוצלח לזוג צעיר שהגיע אלי,
למה שלא אבקש מהם להעביר את הפרטים שלי הלאה לחבריהם? לבני משפחה?
מצד שני, אם הזוג לא סגר עסקה, יכול להיות שעבורם זה לא מתאים כרגע, אבל הם מכירים זוגות אחרים שלהם זה יכול להתאים.
בכל מקרה, לפני שנפרדים, תמיד כדאי לחזק את הלקוח ולהזכיר לו למה העסקה שביצע איתנו, טובה ונכונה עבורו. במקרה של יועץ המשכנתאות, נרצה לחזור ולהסביר לזוג שבזכות זה שהתחלנו תהליך משותף הם עכשיו הולכים לחסוך הרבה מאוד כסף וכאב ראש בדרך לקבלת המשכנתה הטובה ביותר עבורם.
ולהתחיל למכור מיד!
ואיך זה נראה כשעושים את זה נכון?
כשעולים על "המסלול המהיר למכירות" ומיישמים את 4 השלבים הללו, הדבר הראשון שנבחין בו הוא שינוי תפיסתי.
ברגע שאנחנו מבינים שיש דרך מסודרת, גמישה ומדויקת שאפשר לבצע בה את תהליך המכירה, דברים נעשים יותר פשוטים:
גם אנחנו כאנשי מכירות וגם הלקוחות בצד השני נהנים משיחה משוחררת בה שני הצדדים מרגישים שיש להם רצון להיות חלק ממנה, רצון להרוויח ממנה.
לקוחות שיגיעו אלינו ברוב הפעמים יסגרו מולנו עסקה, בגלל שידענו להתאים להם את המוצר, בזכות השפה בה דיברנו איתם, והיינו חלק פעיל וקשוב שנמנע מקלישאות ותסריטי מכירה מיושנים.
יישום 4 השלבים הנ"ל יביא יותר לידים רלוונטיים שיהפכו באופן ישיר למכירות מוצלחות שיגדילו את הרווחיות בעסק!!!
ובדיוק בשביל זה, יצרתי את –
ולהתחיל למכור מיד!
מהי בדיוק
הסדנה היא תהליך מהיר, מהנה, עם שיטה ברורה ומדויקת, שישפר את אחוזי המכירה בעסק, דבר שיגדיל לכם באופן משמעותי את המכירות, ויותר מכך, יעזור לכם להתחבר יותר טוב ללקוחות שלכם, לשפר את האינטראקציה ביניכם ויאפשר לכם לתת להם שירות יותר טוב.
הסדנה תיתן לכם כלים שיעזרו לכם לשנות את החשיבה שהכרתם עד היום, כמפתח להצלחה בהגדלת המכירות בעסק.
המטרה: לצמצם משמעותית את התנגדויות המכירה (אנחנו לא יודעים לבטל אותם לגמרי. ובינינו, גם לא מכירים כאלה שיודעים) כבר בתחילת השיחה, להכיר את הלקוח, לענות על הצרכים שלו ולסגור את העסקה.
בכל מקרה, לפני שנפרדים, תמיד כדאי לחזק את הרגשת הלקוח ולהזכיר לו למה העסקה שביצע, אתנו, טובה ונכונה עבורו. במקרה של יועץ ההשקעות, נרצה לחזור ולהסביר לזוג שבזכות זה שהתחלנו תהליך משותף הם עכשיו הולכים לחסוך הרבה מאוד כסף וכאב ראש ולקבל את המשכנתה הטובה ביותר עבורם.
מה לומדים בסדנה?
מהי מכירה? למה לנו למכור? איך תודעה גבוהה תעזור לי במכירה? איך לייצר שיטת מכירה המותאמת לעסק שלי באופן אישי.
היכרות, דרך מנצחת להצגה עצמית ושיטה ייחודית בעלת 6 שלבים שחייבים להכיר.
סגנונות תקשורת ומכירה בין דורית.
הצגת איש המכירות כמומחה, התאמת המוצר/השירות הנכון ללקוח באמצעות נוסחה מדויקת להצלחה.
סגיר חזק, אפ סייל וקרוס סייל ומי הם "אנשי הכפתור"? איך מחזקים מכירה וכיצד להפוך את המכירה לפלטפורמה למכירות ללקוחות נוספים?
הסודות הכי כמוסים מעולם ההתנגדויות וסיכום.
ולהתחיל למכור מיד!
איך הסדנה בנויה?
הסדנה כוללת:
6 מפגשי הדרכה בשידור חי בזום
6 מפגשי שאלות ותשובות בשידור חי בזום
במפגשי שאלות תשובות ניתן לשאול שאלות (באופן אנונימי) שיקבלו מענה בפורום הרחב.
בנוסף, ניתן לפנות תמיד לצחי טויטו במייל או בווטסאפ או בקבוצת הווטסאפ
5 מפגשי תרגולים
תרגול הוא אם כל המיומנויות – יחד נתרגל ונטמיע את המכירה החדשה בעסק שלכם על מנת שנהפוך אותה לזורמת ושוטפת בשיחות מול הלקוחות שלכם.
קבוצת ליווי בכל שבוע
לקבוצה יש כוח עצום.
מעבר ליכולת שלנו ללמוד אחד משני, יש לנו את היכולת לקבל ביטחון ולשאול שאלות שעד כה היה קשה לנו לבטא.
כשאנחנו חלק מקבוצה יש לנו אילוץ להגיע, להיות חלק, להשתתף. דברים שיכול להיות שלא היינו מסוגלים לעשות אם היינו לבד.
"אני יכול להעיד על עצמי, שבזמן שעסקתי בספורט והייתי חלק מקבוצה, יכולתי לספור על שתי ידיים את כמות האימונים שפספסתי. זה כמעט ולא קרה.
אולם שהייתי צריך לנסות להגיע לחדר הכושר, להתאמן לבד- הרבה פעמים זה היה מתפספס."
כשאנחנו ביחד, יש לנו הרבה יותר כוח.
ולהתחיל למכור מיד!
למי זה מתאים?
שרוצים להגדיל את מחזורי המכירות! בין אם מדובר בעסק גדול ומבוסס או בעסק חדש שרק בחיתוליו. לכל מי שרוצה לפתח את העסק צעד אחד נוסף.
עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מאמנים, מטפלים, יועצים ועוד, אשר לא קיבלו הכשרת מכירות בזמן הכשרתם ורוצים להגדיל את מעגל לקוחותיהם.
אינסטלטורים, חשמלאים, אנשי שיווק, סוכני ביטוח שרוצים לפרוץ את תקרת הזכוכית של המכירות
עצמאיים שרצים לדעת איך לקדם את עצמם ואת העסק שלהם בצורה מירבית.
מעדניות, מוסכים, חנויות ביגוד, מסעדות שרוצות להתרחב.
ובאופן כללי לכל מי שמרגיש ש –
ולהתחיל למכור מיד!
מי אני?
צחי טויטו; נשוי לאילנית ואבא של שחר, בני בכורי, דניאל ומאור – שתי בנותיי. יועץ עסקי, מאמן ומרצה למכירות, בעלים ומנכ"ל של מוקד מכירות המעניק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים.
במהלך 25 השנים האחרונות אני חי ונושם את תחום המכירות, השירות והייעוץ העסקי ומוביל עסקים לביצועי שיא ואיכות חיים טובה יותר. ב-15 השנים האחרונות קיימתי מעל 150K (מאה וחמישים אלף) ממשקי מכירה – הן טלפוניים והן פרונטליים, עסקתי, ליוויתי והדרכתי מכירות, הקמתי וניהלתי מערכי מכירות, וכן ניהול צוותי מכירות, בכל קשת התחומים הקיימים החל משירותים שונים, דרך מכירות אונליין וכלה במוצרים מגוונים.
במהלך חיי המוקדמים, עסקתי בספורט מקצועני (כדוריד).
עסקתי בתחום מעל 30 שנים בהן שיחקתי בקריית מוצקין ובנבחרות ישראל השונות. כיום אני שופט בענף זה. הייתי חבר ועדת חינוך במועצת העיר של קריית מוצקין. מאז ומתמיד הערכים שהובילו אותי בחיי האישיים, והקריירה הספורטיבית שלי היו: מקצוענות, דבקות במשימה, אפקטיביות, נתינה, מהירות תגובה, שקיפות ועבודת צוות. אלו הם ערכים שלאורם אני פועל ומנחים אותי עד היום, ואותם אני מיישם גם בעולם העסקי.
חלק מההכשרות המקצועיות שלי רכשתי ב"קורס מנטורים למכירות" של הקריה האקדמית אונו, בקורס ה"דירקטורים" שסיימתי באונ' חיפה, בקורס "אסטרטגיות לניהול מו"מ בעולם העסקי" בטכניון ובעוד קורסים רבים אחרים. לאורך כל דרכי המקצועית לא הפסקתי ללמוד, להתפתח ולהשתלם בתחומי המכירה, מו"מ, השירות והייעוץ העסקי. ההכשרות הרבות שעברתי בתחומים אלה הינן מהארץ מהעולם, ואת כל הידע הבאתי איתי לעבודתי בשטח.
כל זאת לצד היותי בעלים ומנכ"ל של מוקד טלפוני ומנכ"ל שותף ב "Salting" העוסקת בשיווק וקידום חברות ועסקים ברשתות החברתיות.
כתוצאה ישירה מכל אלה, פיתחתי את מודל "המסלול המהיר למכירות" המותאם לקצב העולם המהיר בו אנחנו חיים.
חלק אינטגרלי מעבודתי כיום כוללת ליווי עסקים קטנים ובינוניים במגוון גדול של תחומים והיקפים: עולמות הבריאות, היופי, נדל"ן, אימון, טיפול, בנקים, פיננסים, חינוך, תיירות ועוד. בבואי ללוות עסקים, לנגד עיני עומדת מטרה אחת: למקסם את היכולות העסקיות והרווחיות, הן של בעל העסק והן של העסק עצמו.
נוסף לאלה, אני מרצה בארגונים גדולים ובאקדמיה.
כמה זה עולה?
5,280 שקלים –
[לזמן מוגבל]
יש גם בונוס:
קורס דיגיטלי בשווי של 990 שקלים – ללא עלות
לכל נרשמי הסדנה.
מתי זה מתחיל?
בתאריך ה-8.3.22
(במשך 6 שבועות)
(במשך 5 שבועות)
ולהתחיל למכור מיד!
הסדנה מגיעה עם 100% אחריות!
במידה ואחרי המפגש השני של הסדנה אינכם מרגישים שקיבלתם ערך,
אינכם בטוחים ב 100% שהשיטה והכלים מתאימים לכם, או שזה לא מה שחיפשתם –
כספכם יוחזר במלואו
(*בלי שאלות, בלי אותיות קטנות)
בלי לקזז את השיעורים שכבר נכחת בהם,
בלי לחקור מדוע זה לא מתאים
בלי חובות.
יותר מזה – אנחנו מצפים מכם
שאם הסדנה לא הביאה לכם את הערך שחיפשתם, תאמרו לנו על כך,
על מנת שנוכל לייצר מוצר טוב יותר בהמשך הדרך
שכן יתאים עבורכם.
למידע נוסף והרשמה
בטוח שיש לך רצון להגדיל את המכירות בעסק שלך,
להעמיק את ההבנה שלך בעולם המכירות גם יחד.
יש לך את ההבנה שמכירות הן מערכת יחסים בין אנשים,
שתאפשר לך להגדיל את הכנסות העסק שלך
ולהתקדם אל עבר הגדלת מערך המכירות, התרחבות העסק,
גיוס עובדים נוספים ועוד.
יכול להיות שיש לך התלבטויות נוספות,
זה טבעי לחלוטין.
אנחנו מציעים לך לקחת יוזמה, להירשם לסדנה (לא לשכוח, אין מה להתלבט – יש אחריות מלאה 😉)
ולצאת לדרך.
ולהתחיל למכור מיד!!!