מסלול דראג

קצר וקולע
  • מפגש בן שעתיים לבניית הצגה עצמית חזקה. בניית תסריט שיחה למוצר או שירות שיש לכם בעסק

מסלול אינדיאנפוליס

מרובה משתתפים
  • הרצאה בת 4 שעות בתחומים שונים (סגנונות תקשורת, משולש הזהב במכירות, שלושת הכלים להצלחה בעסק, עולם המכירות העדכני)
  • סדנת מכירות בת 4 מפגשים בני 4 שעות כל מפגש – כלים פרקטיים לשיפור וחיזוק יכולות המכירה, כולל אימון מעשי.

מסלול 24 השעות של לה מאן

יום מלא (8 שעות) של ליווי
  • משובים – סימולציות בין העובדים תוך מתן משוב וכלים לשיפור בין משוב למשוב
  • שיחות OJT – האזנה לשיחות מכירה, הכוונת המוכר בזמן אמת, משוב בסיום השיחה ומתן כלים לשיחה הבאה

מסלול דייטונה

מסלול המרוצים המפורסם ביותר בארה"ב; 2 ימי פעילות
  • הכנה מלאה של "מרתון מכירות" - יום מכירות מרוכז
  • ניהול יום המכירות, כולל בניית לו"ז לפעילות, הנעת העובדים, OJT, ניהול יום המכירות וסיכום

מסלול פורמולה 1

אימון מנהלי מכירות – מנהל כמאמן
  • שישה מפגשים בני ארבע שעות כ"א בהם יינתנו כלים: לניהול עובדים, גיוס עובדים, ניהול יום מכירות מרוכז, דרכים ליצירת לידים, כלים למוטיבציה בקרב צוות העובדים, טכניקות להתמודדות עם התנגדויות, מתן כלים לאימון צוות העובדים.
  • הדרכה מלאה על "המסלול המהיר למכירות".

מסלול פאריז דאקר

תהליך ליווי חצי שנתי במתכונת שך מפגש שבועי בן שעתיים הכולל
  • כתיבת תוכנית עסקית
  • כתיבת חזון (מיקרו ומאקרו)
  • כתיבת ערכים
  • בניית יעדים חודשיים ויומיים לעובדים (במחלקות השונות)
  • בניית "מוצרי מדף"
  • תמחור המוצרים
  • בניית מסלולים
  • בניית תוכנית שיווק
  • בניית מודל הבוחן ROI של תוכנית השיווק
  • כתיבת ספר נהלים
  • יצירת שתופי פעולה
  • בניית מסלול חווית הלקוח
  • כתיבת תסריטי שיחה
  • אימון אנשי המכירות
  • יצירת לקוח סמוי
  • בניית מודלי תגמול לעובדים
  • יצירת "גאנט" עבודה יומי, שבועי, חודשי, רבעוני, שנתי
  • שלושה ימי הדרכה בנ יארבע שעות כ"א - "המסלול המהיר למכירות"

מרוץ ה TT המטורף של Isle Of Man

12 חודשים של ליווי מטורף מקיף הכולל במתכונת של מפגש שבועי בן 4 שעות הכולל
  • בניית תוכנית עסקית
  • בניית חזון (מיקרו ומאקרו)
  • כתיבת ערכים
  • בניית יעדים חודשיים ויומיים לעובדים (במחלקות השונות)
  • בניית "מוצרי מדף"
  • תמחור המוצרים
  • בניית מסלולים
  • בניית תוכנית שיווק
  • בניית מודל הבוחן ROI של תוכנית השיווק
  • כתיבת ספר נהלים
  • יצירת שתופי פעולה
  • בניית מסלול חווית הלקוח
  • כתיבת תסריטי שיחה
  • אימון אנשי המכירות
  • יצירת לקוח סמוי
  • בניית מודלי תגמול לעובדים
  • יצירת "גאנט" עבודה יומי, שבועי, חודשי, רבעוני, שנתי
  • בניית תוכנית אימון מכירות
  • אימון קבוע של צוות המכירות כולל; הדרכות, סימולציות, OJT
  • קיום שני ימי מכירות מרוכזים (יום שלם – 8 שעות), כולל בניה וניהול ימי הפעילות
  • שלושה ימי הדרכה בני ארבע שעות כ"א - "המסלול המהיר למכירות"

עלו איתנו על המסלול המנצח