טיפים למכירות - נס חנוכה!

טיפ ראשון (תחת הסרטון מה שיוצא אני מרוצה).

לצאת לדרך, כל חודש מחדש, מבלי לדעת לאיפה עלי להגיע בדיוק – זהו מתכון לכישלון. תחזית עסקית היא בדיוק מה שכל עסק צריך בשביל להבין איפה לשים את הפוקוס (מיקוד).

טיפ שני ( תחת הסרטון תזרים מזומנים)

עבודה עם מערכות תזרים מזומנים (שאינן עולות הרבה כסף), או לכל הפחות קובץ אקסל מדויק אותו מעדכנים בשוטף, עשוי לעזור לך להתנהל נכון עם ההכנסות וההוצאות ברמה היומיומית.

טיפ שלישי (תחת הסרטון תוכנית השיווק)

בניית תוכנית שיווק שנתית, בה אתם ערוכים לכל קמפיין, בין אם מבחינה תקציבית ובין אם תכנים ומסרים, תייצר מצב של חיסכון בכסף מחד, וחיזוק המותג שלכם מאידך.

טיפ רביעי (ROI החזר השקעה)

כמעט כל פעולה בעסק ניתנת למדידה, ואת מה שלא ניתן למדידה, אפשר לחבר לערכים מדידים. חשוב לכמת כמה שיותר ערכים, אותם יש לנהל על בסיס קבוע כדי לבחון כדאיות המשך הפעילות.

טיפ חמישי (שת"פ)

שיתוף פעולה הינו קרן שיווקית מהחשובות ביותר, אולי אפילו הקרן החשובה ביותר. שיתוף פעולה צריך לייצר מצב של סינרגיה בה 1+1 שווה יותר מ 2. על כל עסק לייתר שיתופי פעולה שיענו על אחד או יותר מהפרמטרים הבאים: חיזוק המותג, חשיפה, כסף.

טיפ שישי (ספר נהלים)

כתיבת נהלים לפעולות השונות בעסק, עשויה בהכרח תחסוך טעויות רבות או בזבוז זמן וכסף בעתיד. כתיבת הנהלים הינה עבודה מאתגרת וכזו שנמשכת כל זמן שהעסק קיים. אולם ברגע שהמתחילים לעבוד עם נהלים ברורים בצורה נכונה, העסק בהכרח יתפקד טוב יותר.

טיפ שביעי (מוצרי מדף)

כל בעל עסק, ובכל תחום, צריך שיהיו לו מוצרים "מושכי קהל", בין אם מוצרים ייחודיים, זולים, חינמיים וכו' ומוצרים מגוונים נוספים, אותם אפשר יהיה להציע לקהל הלקוחות שלך, במידת הצורך.

טיפ שמיני (מכירות)

הטיפ המשמעותי ביותר – תהיו תותחי מכירות. תלמדו, תתמקצעו, תתאמנו – עד שתהיו הטובים ביותר בתחומכם – זאת הנוסחה הוודאית להיות מספר 1