נעים להכיר, שמי צחי, נשוי לאילנית ואבא של שחר, בני בכורי, דניאל ומאור – שתי בנותיי. יועץ עסקי, מאמן ומרצה למכירות, בעלים ומנכ"ל של מוקד מכירות המעניק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים. שנים רבות שיחקתי כדוריד, כולל בנבחרות ישראל השונות, אימנתי קבוצות וכיום, בנוסף לעיסוקיי השונים, אני שופט בליגות הכדוריד השונות.
מאז שנת 1996, אני עוסק במכירות על תצורותיה השונות; טלפוניות, פרונטאליות, ניהול מחלקות מכירה, הקמה וניהול של מוקדי מכירות, אימון וליווי אנשי מכירות.
לשיעור המשמעותי השני בעולם המכירות, זכיתי בשנת 1999 (על השיעור הראשון אני מספר בהרצאות שלי). אז במקביל ללימודיי עבדתי כ"טלר" (כספר) בסניף בנק לאומי בקריית מוצקין. באותה העת קרא לי מנהל המחלקה בה עבדתי אליו למשרד, נתן לי קופסא עטופה ואמר לי "קח, זכית במקום הראשון במכירת כרטיסי אשראי במרחב" (ה"מרחב" כולל את כל סניפי הבנק באזור – מדובר בעשרות סניפים). כמובן ששמחתי אך הייתי מעט מבולבל, אמרתי למנהל שלי כי לא ידעתי בכלל שהייתה תחרות. לשמחתי הרבה, כספורטאי מאוד הישגי, זכיתי במקום הראשון. הפרס ניתן לי על כך שהנפקתי הכי הרבה כרטיסי אשראי. אני קיבלתי משימה לשוחח עם חיילים ולהנפיק להם כרטיסי אשראי. כאשר נתקלתי בסירוב מצד החיילים איתם דיברתי, פשוט נדהמתי מהסירוב והסברתי על היתרונות/תועלות, שבכרטיס אשראי בארנק, מתוך אמונה שלמה כי כרטיס האשראי עשוי להיות בעל ערך רב לחייל שנותר ללא מזומנים בכיס. כמות הסירובים צנחה למספרים מאוד נמוכים לאחר נימוק זה. פרס זה לימד אותי, כאמור, את השיעור השני בעולם המכירות; כאשר אתה מוכר מוצר – אתה נתקל בהתנגדויות רבות. כאשר אתה מוכר ערך – הלקוח שלך מבין מה הוא מקבל וההתנגדויות מתמוססות!
במהלך השנים, הייתי שותף בהקמת חברת המכירות של ניר דובדבני, החל מיומה הראשון ועד לשנת 2016, בתפקיד סמנכ"ל המכירות. בתקופה זו עברתי עשרות רבות של סדנאות והרצאות, בארץ ובעולם, בתחום המכירות ואימון מכירות.
מאז ועד היום אני מלווה עסקים, קטנים ובינוניים, באימון מכירות ובפיתוח עסקי, ומעביר הרצאות וסדנאות לבעלי עסקים ואנשי מכירות, בעמותות, ארגונים גדולים ובאקדמיה.
בשנת 2018 הקמתי את מוקד המכירות H.P.S, שם הצוות שלי ואני מספקים שירותי תיאום פגישות (טלמיטינג) ומכירות (טלמרקטינג) במיקור חוץ (אאוט-סורס) לעסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים.
עולם הספורט, אליו אני מחובר עד היום, מלווה אותי ומשולב באימון המכירות ובתהליכים אותם אנחנו מעבירים ללקוחותינו.
מאחל לכם חיים מלאי סיפוק והשפעה.
עלו איתנו על המסלול המנצח

נעים להכיר, שמי צחי, נשוי לאילנית ואבא של שחר, בני בכורי, דניאל ומאור – שתי בנותיי. יועץ עסקי, מאמן ומרצה למכירות ובעלים של מוקד מכירות המעניק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים. שנים רבות שיחקתי כדוריד, כולל בנבחרות ישראל השונות, אימנתי קבוצות וכיום, בנוסף לעיסוקיי השונים, אני שופט בליגות הכדוריד השונות.
מאז שנת 1996, אני עוסק במכירות על תצורותיה השונות; טלפוניות, פרונטאליות, ניהול מחלקות מכירה, הקמה וניהול של מוקדי מכירות, אימון וליווי אנשי מכירות.
לשיעור המשמעותי השני בעולם המכירות, זכיתי בשנת 1999 (על השיעור הראשון אני מספר בהרצאות שלי). אז במקביל ללימודיי עבדתי כ"טלר" (כספר) בסניף בנק לאומי בקריית מוצקין. באותה העת קרא לי מנהל המחלקה בה עבדתי אליו למשרד, נתן לי קופסא עטופה ואמר לי "קח, זכית במקום הראשון במכירת כרטיסי אשראי במרחב" (ה"מרחב" כולל את כל סניפי הבנק באזור – מדובר בעשרות סניפים). כמובן ששמחתי אך הייתי מעט מבולבל, אמרתי למנהל שלי כי לא ידעתי בכלל שהייתה תחרות. לשמחתי הרבה (כספורטאי מאוד הישגי), זכיתי במקום הראשון. הפרס ניתן לי על כך שהנפקתי הכי הרבה כרטיסי אשראי. אני קיבלתי משימה לשוחח עם חיילים ולהנפיק להם כרטיסי אשראי. כאשר נתקלתי בסירוב מצד החייל/ת איתם דיברתי, פשוט נדהמתי מהסירוב והסברתי על היתרונות (תועלות) שבכרטיס אשראי בארנק, מתוך אמונה שלמה כי כרטיס האשראי עשוי להיות בעל ערך רב לחייל שנותר ללא מזומנים בכיס. כמות הסירובים צנחה למספרים מאוד נמוכים לאחר נימוק זה. פרס זה לימד אותי, כאמור, את השיעור השני בעולם המכירות; כאשר אתה מוכר מוצר – אתה נתקל בהתנגדויות רבות. כאשר אתה מוכר ערך – הלקוח שלך מבין מה הוא מקבל וההתנגדויות מתמוססות!
במהלך השנים, הייתי שותף בהקמת חברת המכירות של ניר דובדבני, החל מיומה הראשון ועד לשנת 2016, בתפקיד סמנכ"ל המכירות. בתקופה זו עברתי עשרות רבות של סדנאות והרצאות, בארץ ובעולם, בתחום המכירות ואימון מכירות.
מאז ועד היום אני מלווה עסקים, קטנים ובינוניים, באימון מכירות ובפיתוח עסקי, ומעביר הרצאות וסדנאות לבעלי עסקים ואנשי מכירות, בעמותות, ארגונים גדולים ובאקדמיה.
בשנת 2018 הקמתי את מוקד המכירות H.P.S, שם הצוות שלי ואני מספקים שירותי תיאום פגישות (טלמיטינג) ומכירות (טלמרקטינג) במיקור חוץ (אאוט-סורס) לעסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים.
עולם הספורט, אליו אני מחובר עד היום, מלווה אותי ומשולב באימון המכירות ובתהליכים אותם אנחנו מעבירים ללקוחותינו.
מאחל לכם חיים מלאי סיפוק והשפעה.